سازوکار ارائه با پاورپوینت
کارایی پاورپوینت چقدر است؟ چگونه اسلایدهای مناسب بسازیم؟ چگونه ارائه خود را ساماندهی کنیم؟ عوامل مؤثر در یک ارایۀ موفق کدامست؟ چه عواملی مانع موفقیت یک ارائه است؟
14 آبان 1403
سخنرانی: ضرورت ایجاد دفتر دادوری در مراکز آموزش عالی ایران، دکتر حسین معماریان، 1403/8/9
10 آبان 1403
آموزش فنی و مهندسی در ایران (ویدیو)
سالیانه چه تعداد دانشآموخته مهندسی وارد بازار کار کشور میشود؟ کیفیت آموزشهای ارائه شده تا چه حد نیاز صنعت را برآورده میکند؟ در 5 سال آینده صنعت کشور قادر بهجذب چه تعداد دانشآموخته مهندسی است؟
7 آبان 1403
چالش های پساکرونای آموزش مهندسی (ویدیو)
چرا دانشجویان بیانگیزه شدهاند و نقش ما در کاهش این مشکل چیست؟
23 مهر 1403
توسعه کیفی آموزش مهندسی (ویدیو)
چرا سنجش کیفیت مهم است؟ کیفیت آموزش مهندسی چگونه سنجیده میشود؟
8 مهر 1403
یک دهه با کرسی یونسکو در آموزش مهندسی (ویدیو)
مرور دستاوردهای یک دهه فعالیتهای آموزشی و پژوهشی کرسی یونسکو در آموزش مهندسی (1403-1393)
24 شهریور 1403
یک دهه پژوهش، با کرسی یونسکو در آموزش مهندسی (مقاله)
فصلنامۀ آموزش مهندسی ایران، شمارۀ 101
5 شهریور 1403
برنامه درسی پنهان در آموزش عالی
آیا برنامه درسی رسمی طراحی و اجرا شده، تنها منبع یادگیری دانشجویان در دانشگاه است؟ آیا تغییر و تحول زیادی که در دانشجویان در طول تحصیل در دانشگاه ایجاد میشود، میتواند تنها ناشی از تأثیر آموزش برنامه درسی مصوب باشد؟
31 مرداد 1403
جلسه: برگزاری جلسه نود و پنجم شورای راهبردی کرسی یونسکو در آموزش مهندسی؛ 31 مردادماه 1403
31 مرداد 1403
جلسه: برگزاری جلسه نود و چهارم شورای راهبردی کرسی یونسکو در آموزش مهندسی؛ 30 خردادماه 1403
30 خرداد 1403
جلسه: برگزاری جلسه نود و سوم شورای راهبردی کرسی یونسکو در آموزش مهندسی؛ 29 فروردین‌ماه 1403
30 فروردین 1403
ارزیابی درونی و برونی برای ارتقای کیفیت (مقاله)
فصلنامه آموزش مهندسی ایران - شمارۀ 100
25 فروردین 1403
برنامه ریزی راهبردی در آموزش عالی
برنامهریزی راهبردی چیست و چه کاربردهایی دارد؟ چگونه میتوان از برنامهریزی راهبردی برای تحلیل و شناسایی راهکارهایی برای حل چالشهای آموزشی، استفاده کرد؟
24 فروردین 1403
وبینار: گذار انرژی و تأثیر آن بر آموزش مهندسی؛ با سخنرانی دکتر کاظم کاشفی، 29 فروردین 1403
24 فروردین 1403
آموزش فنی و مهندسی در ایران، چالش ها و راه کارها
عمدهترین چالشهای آموزش مهندسی کدامست؟ چه راهحلهایی برای مقابله با آنها متصور
است؟
25 اسفند 1402
کارگاه آموزشی: ویژه دستیاران آموزشی (TA)، در آمفی تئاتر دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشکدگان فنی دانشگاه تهران؛ 1402/12/09
12 اسفند 1402
جلسه: برگزاری جلسه نود و دوم شورای راهبردی کرسی یونسکو در آموزش مهندسی؛ 25 بهمن‌ماه 1402
27 بهمن 1402
کارگاه آموزشی (ویدیو)
کارگاه آموزشی "ارتقای کیفیت آموزش مهندسی از طریق ارزیابی درونی و برونی"، دکتر عباس بازرگان، دکتر حسین معماریان؛ ۱۶ آبان ۱۴۰۲
10 دی 1402
نشست تخصصی (ویدیو)
نشست تخصصی «ترویج ارزیابی کیفیت در دانشگاههای صنعتی و دانشکدههای مهندسی»؛
۱۶ آبان ۱۴۰۲
9 دی 1402
وبینار: یادگیری جمعی، پیش‌نیاز شخصی‌سازی؛ با سخنرانی دکتر مجید نیلی احمدآبادی، 29 آذر 1402
27 آذر 1402
سخنرانی: لزوم و چگونگی ارزیابی کیفی دوره‌های آموزش عالی مهندسی، دکتر حسین معماریان؛ 1402/09/15
16 آذر 1402
درسنامه ها (ویدئوها)
کارگاههای آموزشی مجازی دوره «توسعه مهارتهای یاددهی و یادگیری اعضای هیأتعلمی
مهندسی و علوم»
12 آذر 1402
ویژه نامه شماره ۲ کنفرانس آموزش مهندسی
ویژهنامه شمارۀ دو هشتمین کنفرانس بینالمللی آموزش مهندسی ایران منتشر شد.
25 آبان 1402
ویژه نامۀ شماره 1 کنفرانس آموزشی
ویژهنامه شماره یک هشتمین کنفرانس بینالمللی آموزش مهندسی ایران منتشر شد.
21 آبان 1402
کارگاه آموزشی: ویژه دستیاران آموزشی (TA)، در تالار "رجب بیگی" در پردیس مرکزی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران؛ 1402/08/06
15 آبان 1402
کنفرانس: هشتمین کنفرانس بین‌المللی آموزش مهندسی ایران؛ 15 و 16 آبان‌ماه 1402
9 آبان 1402
سخنرانی: ضرورت گسترش فعالیت‌های مؤسسه ارزشیابی آموزش مهندسی ایران، دکتر حسین معماریان؛ 30 مهر 1402
9 آبان 1402
سخنرانی: رویکرد چندوجهی برای ارزیابی عملکرد اعضای هیأت‌علمی، دکتر حسین معماریان؛ 26 مهر 1402
9 آبان 1402
معرفی کتاب
گزارش وضعیت آموزش فنی و مهندسی در ایران. در بیش از هشت دهه، که از آغاز آموزش عالی دانشگاهی در ایران میگذرد.
29 مهر 1402
چالش های پساکرونای آموزش مهندسی
آیا انگیزه دانشجویان به شرکت در فعالیتهای آموزشی کمتر شده است؟ برای برطرف کردن این چالشها چه باید کرد؟
16 مهر 1402
جلسه: برگزاری جلسه هشتاد و نهم شورای راهبردی کرسی یونسکو در آموزش مهندسی؛ 25 مردادماه 1402
28 مرداد 1402
وبینار: خطر و ریسک یک زلزله با بزرگای 7 تا 7/5 در منطقه پیرامون تهران چقدر است؟؛ با سخنرانی دکتر مهدی زارع، 25 مرداد 1402
22 مرداد 1402
سازوکار تشکیل دفتر دادوری در مراکز آموزش عالی
برای تأسیس و راهاندازی دفتر دادوری در یک دانشگاه یا دانشکده چه باید کرد؟ منابع مورد نیاز برای اجرای این فرایند کدامند؟
3 مرداد 1402
جلسه: برگزاری جلسه هشتاد و هشتم شورای راهبردی کرسی یونسکو در آموزش مهندسی؛ 31 خردادماه 1402
6 تیر 1402
معرفی کتاب: راهنمایی تدریس بهتر
مهارتها، اندرزها و ارزشیابی برای استادان دانشکدهها و دانشگاهها
6 تیر 1402
تقدیر: دکتر معماریان در دوازدهمین گردهم‌آیی مهندسی معدن دانشگاه تهران؛ 1402/03/05
12 خرداد 1402
یک دهه با کرسی یونسکو در آموزش مهندسی
اهداف، دامنه فعالیتها و دستاوردهای کرسی یونسکو در آموزش مهندسی، در طول یک دهه فعالیت آن، چه بوده است؟
3 خرداد 1402
الگوهای طراحی آموزشی
چه مدلها و اصولی برای طراحی آموزش یک درس یا یک فعالیت آموزشی، پیشنهاد شده
است؟
22 اردیبهشت 1402
کارگاه آموزشی: ویژه دستیاران آموزشی (TA)، در تالار "شهید دکتر مصطفی چمران" در دانشکدۀ فنی دانشگاه تهران؛ 1402/02/06
7 اردیبهشت 1402
آرمان های یونسکو برای آموزش
سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) چه اهدافی را برای گسترش آموزش درنظر گرفته است؟
30 فروردین 1402
جلسه: برگزاری جلسه هشتاد و هفتم شورای راهبردی کرسی یونسکو در آموزش مهندسی؛ 30 فروردین ماه 1402
30 فروردین 1402
پرسش و پاسخ و یادگیری
چه نوع سؤال، و به چه صورتی، میتواند انگیزه دانشجویان را به یادگیری افزایش دهد و شرایط یادگیری فعال را در کلاس ایجاد نماید؟
29 فروردین 1402
سطوح یادگیری ذهنی
چرا یادگیری برخی از مطالب و فعالیتها سختتر است؟ طبقهبندی سطوح یادگیری بلوم چیست و به چه کار میآید؟
27 فروردین 1402
ساماندهی کلاس های حل تمرین
کارگاه آموزشی: دستیاران آموزشی چه نقشی میتوانند در ارتقای کیفیت آموزش مهندسی داشته باشند ؟
24 فروردین 1402
راهنمای درسنامه ها
برنامه توسعه مهارتهای یاددهی و یادگیری اعضای هیات علمی، به صورت مجموعهای از کارگاههای آموزشی تدوین شده است.
17 فروردین 1402
دستاوردهای یادگیری برنامه
دستاوردهای برنامه آموزش مهندسی کدامند؟ چه دستاوردهایی برای یک برنامه آموزش کارشناسی مهندسی، درنظر گرفته شده است؟
11 فروردین 1402
هدف های یادگیری
چرا هدفهای یادگیری ضروری هستند؟ هدفهای یادگیری یک درس چگونه
تهیه میشود؟
10 فروردین 1402
آموزش عالی و یادگیری
دانشگاه کجاست؟ آموزشگر کیست؟ آموزش برای چه؟ مدل منطقی آموزش کدامست؟
کیفیت چرا؟
10 فروردین 1402
مهارت های نرم و اشتغال
معروف است که: «این تخصص و مدرک تحصیلی است که باعث دعوت افراد به یک مصاحبه استخدامی میشود. ولی آنچه که باعث گزینش نهایی یک نفر، از میان متقاضیان متعدد استخدام میشود، مجموعۀ شایستگیها و مهارتهای فردی وی است.»
25 اسفند 1401
جلسه: برگزاری جلسه هشتاد و ششم شورای راهبردی کرسی یونسکو در آموزش مهندسی؛ 26 بهمن ماه 1401
28 بهمن 1401
لوگوی جدید کرسی های یونسکو
طبق مصوبه جدید یونسکو، از ماه مارس ۲۰۲۲ کرسیها و دانشگاههای همزاد از لوگوی واحدی استفاده خواهند کرد. ...
25 بهمن 1401
وبینار: "چگونه کیفیت برنامه‌های آموزش مهندسی ایران را ارتقا دهیم؟"؛ دکتر حسین معماریان، 26 بهمن ماه 1401
24 بهمن 1401
ما و سالی که گذشت
سال ۱۴۰۱، با همۀ فراز و نشیبهایش، چه زود و چه سخت گذشت. آموزش، در همۀ سطوح آن، از جمله آسیبدیدگان این سال بود.
5 بهمن 1401
وبینار: انجمن آموزش مهندسی ایران وبینار " قلدری آکادمیک" را برگزار می کند؛ 9 بهمن ماه 1401
3 بهمن 1401
سازوکار پژوهش در آموزش مهندسی
شباهتها و تفاوتهای پژوهش در آموزش مهندسی و علوم انسانی کدام است؟
30 دی 1401
وبینار: سخنرانی دکتر حسین معماریان با عنوان سازوکار ارتقای کیفیت آموزش مهندسی ایران؛ 17 دیماه 1401
18 دی 1401
مؤسسه ارزشیابی آموزش مهندسی ایران
برنامههای آموزشی مهندسی کشور، توسط چه مرکزی و چگونه اعتبارسنجی و ارزشیابی میشوند؟
15 دی 1401
کتاب گزارش وضعیت آموزش فنی و مهندسی در ایران (1395-1396)
نسخۀ الکترونیکی رایگان کتاب «گزارش وضعیت آموزش فنی و مهندسی در ایران- سال تحصیلی ۱۳۹۵-۱۳۹۶» منتشر شد.
9 دی 1401
همترازی درس
چگونه مطمئن شویم که فعالیتهایی که برای طراحی درس، انتخاب منابع درسی و تدریس آن در کلاس، انجام میدهیم هدفهای یادگیری درس را محقق خواهد کرد؟
5 دی 1401
رویداد: معرفی اعضای جدید شورای شاخه انجمن آموزش مهندسی ایران در دانشگاه تهران؛ 30 آذر 1401
5 دی 1401
یادگیری خودتنظیم
یادگیری خودتنظیم چیست؟ چرخۀ یادگیری خودتنظیم از چه بخشهایی تشکیل شده است؟ دانشجویان و اساتید چه نقشی در توسعۀ مهارتهای خودتنظیمی دارند؟ ادامه...
4 دی 1401
کارگاه: انجمن آموزش مهندسی ایران کارگاه پژوهش در آموزش مهندسی را برگزار می کند؛ 29 آذرماه 1401
22 آذر 1401
وبینار: نقش ها و انتظارات از رهبری دانشگاه ها، با سخنرانی دکتر محمود نیلی احمد آبادی؛ 30 آذر 1401
21 آذر 1401
نوآوری در آموزش: تعیین سبک یادگیری
چگونه میتوانیم سبک یادگیری خود را تعیین کنیم؟ دانستن سبک یادگیری چه کمکی به یادگیری مینماید؟
ادامه ...
30 آبان 1401
جلسه: برگزاری جلسۀ معارفه با دانشجویان جدید کارشناسی ارشد آموزش مهندسی؛ 24 آبان ماه 1401
29 آبان 1401
معرفی کتاب: هوش مصنوعی و نظام آموزشی
کتاب هوش مصنوعی و نظام آموزشی (رهنمودی برای سیاستگذاران) توسط دکتر کاوه بازرگان، عضو هیأتعلمی دانشگاه علامه طباطبایی ترجمه شده است.
29 مهر 1401
نوآوری در آموزش: ارزشیابی اثربخشی برنامه آموزشی
مدل منطقی آموزش چیست؟ چگونه میتوان با استفاده از مدل منطقی، میزان اثر بخشی یک برنامه آموزشی را سنجید؟ ...
5 شهریور 1401
نوآوری در آموزش: طراحی فراگیر برای یادگیری (UDL)
طراحی فراگیر یادگیری به چه معناست؟ اصول طراحی فراگیر یادگیری چیست؟ چه رابطهای بین اصول طراحی یادگیری فراگیر و فعالیتهای مغز وجود دارد؟ ...
1 شهریور 1401
وبینار: یاددهی مؤثر برای تحقق یادگیری عمقی با تلفیق روش حضوری و برخط؛ با سخنرانی دکتر سید امید فاطمی، 26 مرداد 1401
16 مرداد 1401
جلسه دفاع: دفاع از اولین پایان نامه کارشناسی ارشد آموزش مهندسی در کشور؛ 27 تیر 1401
29 تیر 1401
گزارش: گزارش چشم اندازهای تازه برای آموزش عالی تا سال 2030
دانشگاهها برای انطباق با شرایط جدید آموزش عالی و برای فراگیرتر، پایدارتر، نوآورانهتر و از نظر اجتماعی مسئولیتپذیرتر شدن، چه باید بکنند؟...
7 تیر 1401
دوره آموزشی توسعه مهارت های اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی؛ 23 الی 25 خرداد 1401 در این دانشگاه برگزار شد.
23 خرداد 1401
برای آینده علوم پایه و مهندسی چه می توان کرد؟ دکتر علی رجالی، 25 خرداد 1401، ساعت 17 الی 18
21 خرداد 1401
دوره توسعه مهارت های اعضای هیأت علمی دانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی، 23، 24 و 25 خرداد 1401
19 خرداد 1401
سخنرانی ریاست کرسی در گردهمایی الکترونیکی اعضای هیأت علمی دانشگاه نوشیروانی بابل؛ 5 اردیبهشت 1401
5 اردیبهشت 1401
وبینار: تحقیق، بررسی و بهینه کاوی انجمن آموزش مهندسی آمریکا؛ مهندس حسین ساسانی، عضو هیأت مشاوران کرسی یونسکو در آموزش مهندسی
27 فروردین 1401
پیشنهاد آموزشی: تدارک کار تیمی
چرا بسیاری از کارهای تیمی دانشجویی ناموفق است؟ «پنچره جوهری» چه اطلاعاتی در اختیار قرار میدهد؟ پنجره جوهری مدلی است که نشان میدهد شناخت دیگران از ما، زمانی بیشتر میشود که اطلاعاتی در مورد خود را با آنها در میان بگذاریم.
27 فروردین 1401
بیانیه سال 1400 انجمن آموزش مهندسی ایران: ﺿﺮورتﻫﺎ در ﺑﺎز ﺗﻌﺮﯾﻒ آﻣﻮزش ﻣﻬﻨﺪﺳﯽ در دوران ﭘﺴﺎ ﮐﺮوﻧﺎ
28 اسفند 1400
برگزاری وبینار با موضوع «راهنمای تدوین دوره های آموزشی برونداد محور در حوزه مهندسی»؛ چهارشنبه 27 بهمن
30 بهمن 1400
پیشنهاد آموزشی: توسعه هویت دانشجویان و یادگیری
هویت چیست؟ رشد و توسعه هویت در دانشجویان چگونه انجام میشود؟ توسعه هویت چه نقشی در یادگیری دارد؟ ...
23 بهمن 1400
وبینار با موضوع «راهنمای تدوین دوره های آموزشی برونداد محور در حوزه مهندسی»؛ چهارشنبه 27 بهمن 1400
22 بهمن 1400
وبینار: سنجش مشارکت فعال تحصیلی دانشجویان، در مراکز آموزش فنی و مهندسی کشور؛ 29 دی 1400
23 دی 1400
تقدیر از برگزیدگان نخستین جشنواره پژوهش و فناوری دانشکدگان فنی دانشگاه تهران؛ 7 دیماه 1400
18 دی 1400
معرفی کتاب: راهنمای تدوین دوره های آموزشی برونداد محور در حوزه مهندسی
کتاب راهنمای تدوین دوره های آموزشی برونداد محور در حوزه مهندسی؛ با تمرکز بر دوره کارشناسی فناوری اطلاعات، منتشر شد...
11 دی 1400
پیشنهاد آموزشی: دیروز، امروز و فردای آموزش مهندسی
چه تحولات عمدهای در آموزش مهندسی صورت گرفته است؟ این تحولات چه نقشی در ارتقای آموزش مهندسی داشتهاند؟
5 دی 1400
معرفی کتاب: بازاندیشی آموزش مهندسی، رویکرد CDIO
در چند دهه اخیر کتاب های متعددی برای معرفی تحولات و نوآوری ها در آموزش مهندسی منتشر شده است که یکی از موفق ترین آنها کتاب «بازاندیشی آموزش مهندسی» است.
5 دی 1400
همه چیز دربارۀ آموزش مهندسی
کارشناسی ارشد آموزش مهندسی چیست و چه محتوایی دارد؟ تحصیلات تکمیلی در این رشته چه جایگاهی در دنیا دارد؟
28 آبان 1400
پویش علمی ایران در آینه 1400
از نظر تعداد دانشآموختگان مهندسی، در دنیا پنجم هستیم؛ اما، کمبود تواناییهای مهارتی یکی از کاستیهای بارز آموزش مهندسی است.
21 آبان 1400
خیر مقدم
با شروع سال تحصیلی جدید، ما میزبان سومین گروه از دانشجویان دوره کارشناسی ارشد آموزش مهندسی هستیم.
9 آبان 1400
طرز فکر و یادگیری
طرز فکر چیست و چه نقشی در یادگیری دارد؟ طرز فکر ثابت و رشد چه تفاوتی با هم دارند؟ آیا میتوان طرز فکر را اصلاح کرد؟
3 مهر 1400
دوره : توسعه حرفه‌ای اعضای هیات علمی مهندسی؛ 17 مردادماه تا 9 شهریور ماه 1400
25 مرداد 1400
اصول یادگیری موثر
هفت اصلی که میتوانند یادگیری را افزایش دهند کدامند؟ توجه به چه نکاتی یادگیری را بهتر میکند؟ آموزشگران و دانشجویان چه نقشی در تحقق این اصول می توانند داشته باشند؟
20 مرداد 1400
سازوکار طراحی درس
«همترازی آموزش» چگونه محقق میشود؟ «نقشه درس» چیست و چگونه تهیه میشود؟ «راهنمای درس» چه محتوایی دارد؟
19 مرداد 1400
شناخت، فراشناخت و یادگیری
فراشناخت چیست و چه تفاوتی با شناخت دارد؟ نقش فراشناخت در یادگیری چیست؟ فراشناخت زمانی مطرح میشود که فرد سوالهای زیر را از خود بپرسد. درباره این موضوع چه میدانم؟ ...
10 مرداد 1400
کرونا و من (1)
چه تجربیاتی از آموزش مجازی کسب کردم؟ چالشهای عمده کدام بودند؟ چه دستاوردهایی از این آموزش حاصل شد؟
29 تیر 1400
کرونا و من (2)
اشتراک تجربیات سه نیمسال تدریس غیرحضوری در دانشکده مهندسی متالورژی و مواد دانشگاه تهران، دکتر سیروس زمانی ...
29 تیر 1400
سخنرانی دکتر حسین معماریان درباره دیروز، امروز و فردای آموزش مهندسی در دانشگاه بوعلی سینای همدان؛ اردیبهشت 1400
8 اردیبهشت 1400
آغاز برنامه منتورینگ
برای برطرف کردن چالشهایی که در حین تدریس با آنها روبرو می شوم، چه باید بکنم و به کجا مراجعه نمایم؟
7 اردیبهشت 1400
حضور رئیس کرسی در نخستین وبینار علمی مشترک دانشگاه تهران و دانشگاه تومسک روسیه با هدف تبادل تجربیات در مواجهه با اپیدمی کرونا، 6 اردیبهشت 1400
7 اردیبهشت 1400
حضور کرسی یونسکو در آموزش مهندسی در وبینار مشترک علمی ایران و روسیه،دوشنبه 6 اردیبهشت 1400
4 اردیبهشت 1400
سخنرانی ساز و کار پیمایش دانش آموختگان آموزش عالی، با تأکید بر آموزش مهندسی؛ 25 فروردین 1400
21 فروردین 1400
مرا هزار امید است ...
سال سختی بر ما و مردم دنیا گذشت؛ و این سال پایانی قرن چهاردهم شمسی، نام نیکی از خود برجای نگذارد. ...
25 اسفند 1399
گزارش هم اندیشی اساتید دانشگاه های آمریکا
گزارش هماندیشی اساتید دانشگاه های آمریکا در مورد چالشهای آموزش مهندسی در دوران کرونا و پس از آن ...
9 اسفند 1399
دیدگاه
نظرات ریاست کرسی یونسکو در آموزش مهندسی، در مورد چالش ها و دستاوردهای آموزش مهندسی در ایران، در مصاحبه با دانشگاه تهرا ن ...
6 اسفند 1399
دفتر دادوری در پردیس دانشکده های فنی آغاز به کار کرد.
با انتصاب اعضای هیأت دادوری، «دفتر دادوری پردیس دانشکدههای فنی» برای نخستین بار در دانشگاه تهران به طور رسمی آغاز به کار کرد. ...
6 اسفند 1399
مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری
مرکز منطقهای اطلاع رسانی، مستقر در شیراز، با چه هدفی تشکیل شده است؟ دامنه خدمات ارایه شده توسط این مرکز چیست؟ چگونه می توان از این خدمات استفاده کرد؟
5 اسفند 1399
آونگ، پادکستی در حوزه آموزش مهندسی
پادکست، رسانه ای است در حال رشد بین عموم مردم جهان و خصوصاً جوانان. در ایران نیز استقبال از این رسانه صوتی در سالیان اخیر گسترش یافته است.
5 اسفند 1399
برگزاری کارگاه آموزشی بازنگری و ارتقای کیفیت برنامه‌های آموزش مهندسی از طریق ارزشیابی; 99/11/7
12 بهمن 1399
سخنرانی رئیس کرسی در جلسه تأسیس شاخه انجمن آموزش مهندسی ایران در دانشگاه شهید چمران اهواز؛ 30 دیماه 99
1 بهمن 1399