آیندهپژوهی
.... | ||
1400 | ||
.... | ||
دیروز، امروز و فردای آموزش مهندسی در چند دهه اخیر، چه تحولات عمدهای در آموزش مهندسی صورت گرفته است؟ این تحولات چه نقشی در ارتقای آموزش مهندسی داشتهاند؟ ...ادامه |
||
... | ||
1399 | ||
... | ||
. |
آرمانهای یونسکو برای آموزش یونسکو چه راهکارهایی را برای تضمین آموزش با کیفیت، برابر و فراگیر، و ترویج فرصتهای یادگیری مادامالعمـر بـرای همـه، درنظر گرفته است؟ ...ادامه |
|
یونسکو، کووید 19 و آموزش برخط راهحلهای یونسکو برای آموزش در بحران کرونا چیست؟ یونسکو چه منابعی را در این زمینه تهیه یا معرفی کرده است؟ ...ادامه |
||
... | ||
1398 | ||
... | ||
ایستگاه نوآوری در سالهای اخیر نوآوری به کلیدواژه پیشرفت و توسعه کشورها، سازمانها و مؤسسات تبدیل شده است ...ادامه
|
||
... | ||
1395 | ||
... | ||
ضرورت نوآوری در آموزش مهندسی درسالهای اخیر رشد تعداد مقالات منتشر شده در نشریات پژوهشی بینالمللی به عنوان معیار پیشرفت علمی و نوآوری در ...ادامه |
||
ضرورت آیندهپژوهی در آموزش مهندسی در دنیای امروز تغییرات با آهنگی پرشتابتر از گذشته رخ میدهند. تغییرات فناوری، و بهدنبال آن تغییر در دیگر جنبههای زندگی ...ادامه |
||
آموزش نشر یافتههای پژوهش با رشد روزافزون تحقیقات در زمینههای گوناگون دانش بشری، بر اهمیت روشهای ثبت نتایج و ارائۀ دستاوردهای تحقیقات نیز افزوده شده است. ...ادامه |
||
... | ||
1392 | ||
... | ||
ارتقاء جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی تفکر، عملی ذهنی است و زمانی مطرح میگردد که انسان با مسئلهای مواجه است و خواستار حل آن است. در این هنگام، در ذهن تلاشی برای ...ادامه |