نوآوریهای آموزشی
فهرست الفبایی
........
- الگوهای طراحی آموزشی
- ارتباط صنعت و دانشگاه
- ارتقاء جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی
- ارتقای انگیزۀ دانشجویان مهندسی
- ارتقای کیفیت آموزش مهندسی
- ارزشیابی برنامههای آموزش مهندسی
- ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی
- ارزیابی برونی برنامههای آموزش مهندسی
- ارزیابی درونی برنامههای آموزش مهندسی
- آرمانهای یونسکو برای یادگیری
- آرمانهای یونسکو برای آموزش
- اصلاح گزارش عملکرد دانشجویان
- اصول یادگیری مؤثر
- آموزش اخلاق حرفهای
- آموزش توسعۀ پایدار
- آموزش طراحی مهندسی
- آموزش کار تیمی
- آموزش فنی و مهندسی در ایران، چالشها و راهکارها
- آموزش مهندسی استاندارد
- آموزش مهندسی در ایران
- آموزش مهندسی در شرایط بحران
- آموزش نشر یافتههای پژوهش
- آموزش نگارش پیراسته
- آموزش مهارتهای ارتباطی
- انتخاب دانشجویان برجسته با «فهرست تشویق دانشکده»
- ایستگاه نوآوری
- برنامه درسی پنهان در آموزش عالی
- برنامهریزی راهبردی در آموزش عالی
- بازنگری برنامههای آموزش مهندسی
- بازنگری پروژه کارشناسی مهندسی
- بازنگری تقویم آموزشی
- بازنگری دستورالعمل برگزاری امتحانات
- بازنگری نظرسنجی برخط از دانشجویان
- بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی
- پرسش و پاسخ و یادگیری
- پی اچ دی چیست؟
- پیمانهای جهانی همارزی آموزش مهندسی
- تدارک کار تیمی
- تدریس با پاورپوینت
- تشکیل دفتر دادوری در مراکز آموزش عالی
- تشکیل گروه بررسیهای آموزشی
- تعیین سبک یادگیری
- تهیۀ هدفها و دستاوردهای آموزش مهندسی
- توسعه مهارتهای آموزشی اعضای هیأتعلمی
- توسعه همکاریهای بینالمللی در آموزش مهندسی
- توسعۀ تواناییهای آیندهساز در دانشجویان مهندسی
- توسعۀ مهارتهای یاددهی-یادگیری دستیاران آموزشی
- توسعه هویت دانشجویان و یادگیری
- چرا، چطور و چگونه؟
- چالشهای آموزش برخط مهندسی
- چالشهای جهانی مهندسی
- چالشهای ارزیابی عملکرد هیأتعلمی
- خودارزیابی اعضای هیأتعلمی
- درس جدید «درآمدی بر مهندسی»
- ده اقدام برجسته، برای ارتقای آموزش مهندسی ایران (1388-1398)
- دوره آموزشی توسعه مهارتهاییاددهی-یادگیری اعضای هیأتعلمی
- دویست ابزار برتر یادگیری در وب
- دیروز، امروز و فردای آموزش مهندسی
- دیروز، امروز و فردای باسوادی
- سازوکار یاددهی و یادگیری
- سازوکار حضور و غیاب دانشجویان
- سازکار طراحی درس
- ساماندهی راهنمای درس
- سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی (آیسسکو)
- سبکهای یاددهی-یادگیری
- سنجش میزان یادگیری دانشجویان
- شناخت، فراشناخت و یادگیری
- ضرورت آیندهپژوهی در آموزش مهندسی
- ضرورت پژوهش در آموزش مهندسی
- ضرورت نوآوری در آموزش مهندسی
- طراحی درس جدید یا بازنگری درس موجود
- طراحی درس جدیدتحصیلات تکمیلی «آموزش مهندسی»
- طراحی دورۀ «کارشناسیارشد آموزش مهندسی»
- طراحی فراگیر برای یادگیری (UDL)
- طرز فکر و یادگیری
- عُسرت آموزش، در آموزش مهندسی
- کاستیهای برنامههای آموزش مهندسی ایران
- کاهش اقبال دانشآموزان به رشتههای فنی مهندسی
- کسب «توانایی جانبی» در دورۀ کارشناسی مهندسی
- مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی
- مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری
- مقابله با پژوهشنمایی در آموزش عالی
- مؤسسه ارزشیابی آموزش مهندسی ایران
- مهارتهای نرم و اشتغال
- مهندس و مهندسی
- نظرسنجی کاغذی تکمیلی از دانشجویان
- هفت اصل تدریس خوب در آموزش کارشناسی
- همترازی درس
- هوشهای چندگانه و یادگیری
- یادگیری خودتنظیم
- یادگیری فعال
- یادگیری معکوس
- یونسکو، کووید 19 و آموزش برخط
- یک دهه با کرسی یونسکو در آموزش مهندسی
1025 بازدید