نوآوریهای آموزشی
فهرست الفبایی
........
- الگوهای طراحی آموزشی
 - ارتباط صنعت و دانشگاه
 - ارتقاء جایگاه تفکر خلاق در آموزش مهندسی
 - ارتقای انگیزۀ دانشجویان مهندسی
 - ارتقای کیفیت آموزش مهندسی
 - ارزشیابی برنامههای آموزش مهندسی
 - ارزیابی اثربخشی برنامه آموزشی
 - ارزیابی برونی برنامههای آموزش مهندسی
 - ارزیابی درونی برنامههای آموزش مهندسی
 - آرمانهای یونسکو برای یادگیری
 - آرمانهای یونسکو برای آموزش
 - آموزش مهندسی یکپارچه
 - اصلاح گزارش عملکرد دانشجویان
 - اصول یادگیری مؤثر
 - آموزش اخلاق حرفهای
 - آموزش توسعۀ پایدار
 - آموزش طراحی مهندسی
 - آموزش کار تیمی
 - آموزش فنی و مهندسی در ایران، چالشها و راهکارها
 - آموزش مهندسی استاندارد
 - آموزش مهندسی در ایران
 - آموزش مهندسی در شرایط بحران
 - آموزش نشر یافتههای پژوهش
 - آموزش نگارش پیراسته
 - آموزش مهارتهای ارتباطی
 - انتخاب دانشجویان برجسته با «فهرست تشویق دانشکده»
 - ایستگاه نوآوری
 - برنامه درسی پنهان در آموزش عالی
 - برنامهریزی راهبردی در آموزش عالی
 - بازنگری برنامههای آموزش مهندسی
 - بازنگری پروژه کارشناسی مهندسی
 - بازنگری تقویم آموزشی
 - بازنگری دستورالعمل برگزاری امتحانات
 - بازنگری نظرسنجی برخط از دانشجویان
 - بررسی علل بیانگیزگی دانشجویان مهندسی
 - پرسش و پاسخ و یادگیری
 - پی اچ دی چیست؟
 - پیمانهای جهانی همارزی آموزش مهندسی
 - تدارک کار تیمی
 - تدریس با پاورپوینت
 - تشکیل دفتر دادوری در مراکز آموزش عالی
 - تشکیل گروه بررسیهای آموزشی
 - تعیین سبک یادگیری
 - تهیۀ هدفها و دستاوردهای آموزش مهندسی
 - توسعه مهارتهای آموزشی اعضای هیأتعلمی
 - توسعه همکاریهای بینالمللی در آموزش مهندسی
 - توسعۀ تواناییهای آیندهساز در دانشجویان مهندسی
 - توسعۀ مهارتهای یاددهی-یادگیری دستیاران آموزشی
 - توسعه هویت دانشجویان و یادگیری
 - چرا، چطور و چگونه؟
 - چالشهای آموزش برخط مهندسی
 - 
	
چالشهای بزرگ مهندسی
 - 
	
چالشهای جهانی مهندسی
 - چالشهای ارزیابی عملکرد هیأتعلمی
 - خودارزیابی اعضای هیأتعلمی
 - درس جدید «درآمدی بر مهندسی»
 - ده اقدام برجسته، برای ارتقای آموزش مهندسی ایران (1388-1398)
 - 
	
دوره آموزشی توسعه حرفهای مدرسان مهندسی و علوم
 - 
	
دوره آموزشی توسعه مهارتهاییاددهی-یادگیری اعضای هیأتعلمی
 - دویست ابزار برتر یادگیری در وب
 - دیروز، امروز و فردای آموزش مهندسی
 - دیروز، امروز و فردای باسوادی
 - سازوکار یاددهی و یادگیری
 - سازوکار حضور و غیاب دانشجویان
 - سازکار طراحی درس
 - ساماندهی راهنمای درس
 - سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی اسلامی (آیسسکو)
 - سبکهای یاددهی-یادگیری
 - سنجش میزان یادگیری دانشجویان
 - سیر تحول دانشگاها
 - شناخت، فراشناخت و یادگیری
 - ضرورت آیندهپژوهی در آموزش مهندسی
 - ضرورت پژوهش در آموزش مهندسی
 - ضرورت نوآوری در آموزش مهندسی
 - طراحی درس جدید یا بازنگری درس موجود
 - طراحی درس جدیدتحصیلات تکمیلی «آموزش مهندسی»
 - طراحی دورۀ «کارشناسیارشد آموزش مهندسی»
 - طراحی فراگیر برای یادگیری (UDL)
 - طرز فکر و یادگیری
 - عُسرت آموزش، در آموزش مهندسی
 - کاستیهای برنامههای آموزش مهندسی ایران
 - کاهش اقبال دانشآموزان به رشتههای فنی مهندسی
 - کسب «توانایی جانبی» در دورۀ کارشناسی مهندسی
 - مدیریت دانش در مؤسسات آموزش عالی
 - مرکز منطقهای اطلاعرسانی علوم و فناوری
 - مقابله با پژوهشنمایی در آموزش عالی
 - مؤسسه ارزشیابی آموزش مهندسی ایران
 - مهارتهای نرم و اشتغال
 - مهندس و مهندسی
 - نظرسنجی کاغذی تکمیلی از دانشجویان
 - هفت اصل تدریس خوب در آموزش کارشناسی
 - همترازی درس
 - هوشهای چندگانه و یادگیری
 - یادگیری خودتنظیم
 - یادگیری فعال
 - یادگیری معکوس
 - یونسکو، کووید 19 و آموزش برخط
 - یک دهه با کرسی یونسکو در آموزش مهندسی
 - یادگیری خٌرد
 - یادگیری بزرگسالان
 - یادگیری شنیداری با پادکست
 - یادگیری مدارم
 - یونسکو، هوش مصنوعی و آینده آموزش
 
                
                1687 بازدید
            
        
                                ورود به حساب کاربری