دعوت به انجام پژوهش درباره چگونگی ارتقای کیفیت عوامل تشکیل دهنده نظام آموزش مهندسی ایران
این جلسه که با حضور دکتر حسین معماریان، رئیس کرسی و عضو هیأت مدیره انجمن آموزش مهندسی ایران، دکتر رضا فرجی دانا، عضو شورای راهبردی کرسی و رئیس هیأت مدیره انجمن و دکتر عباس بازرگان، عضو شورای راهبردی کرسی و عضو هیأت مدیره انجمن برگزار شد، کرسی یونسکو در آموزش مهندسی و انجمن آموزش مهندسی ایران در راستای نیل به هدف «گذر از کمیت به کیفیت در آموزش مهندسی»، از دانشکده روان شناسی و علوم تربیتی دانشگاه خوارزمی برای مشارکت در انجام پژوهش درباره چگونگی ارتقای کییت عوامل تشکیل دهنده آموزش مهندسی دعوت کردند. مباحث پژوهش مورد نظر شامل:شناسایی وضعیت موجود و چگونگی سیاست گذاری برای بهبود عوامل تشکیل دهنده نظام آموزش مهندسی ایران (درونداد، فرایند، برونداد و پیامدهای یادگیری و علمی و تخصصی) است.
برخی از مسایل بالقوه در آموزش مهندسی نیز در لینک زیر فهرست شده اند.
http://ucee.ut.ac.ir/cms/42220
در این جلسه، پیشنهاد شد تا پژوهش درباره مسایل نظام اموزش مهندسی در آن دانشکده مورد توجه اعضای هیأت علمی قرار بگیرد و دانشجویان تحصیلات تکمیلی برای انتخاب موضوع پایان نامه و رساله خود، به انجام پژوهش درباره مسایل یاد شده، یا مسایل مرتبط دیگر، ترغیب شوند.